Thursday 23 November 2017

Bezpłatne opcje czasowe dane api


Jaki jest najbardziej zalecany freepublic API do uzyskiwania dostępu do statystyk dotyczących rynku finansowego i notowań giełdowych (preferencyjnie w czasie rzeczywistym) Nie jestem zbyt wybredny, jeśli chodzi o jego narażenie (SOAP, REST, niektóre zastrzeżone ustawienia XML itd.), przyzwoita dokumentacja. Im planowania zbudować prosty panel WWW w PHP z podstawowych danych (w zasadzie strony szybkiej n-brudne), ale może chcesz rozwijać ją w pełnej dmuchanej aplikacji internetowej w końcu. Wszelkie myśli Jak znaleźć niektóre, I po liście tutaj (możesz komentować, jeśli youve używany z nich wcześniej): Co to jest bestcheapest usługi, aby uzyskać w czasie rzeczywistym (jak w czasie rzeczywistym, jak można uzyskać) na opcje zapasów Im szukając najszybszej aktualizacji na całym rynku, z kilkoma zasobami nadawanymi priorytetowo, więc potrzebuję danych, które pojawią się tak szybko, jak tylko zechcesz. API może być w dowolnym języku, choć wolałbym C. Również usługa próbna byłaby wspaniała. Obecnie szukam IQFeed, który wydaje się być dokładnie tym, czego szukam. Jest tania, ma darmowy okres próbny, daje 1ms kije i ma C API. Jakiekolwiek inne opcje, takie jak ten Gdzie mogę ściągnąć dane o problemach z Advance-Decline-Unchanged dla NYSE, AMEX i NASDAQ w miarę możliwości (dane NYSE są rozpoczynane w marcu 1965 r., Dane AMEX zaczynają się w lutym 2002 r. Dane NASDAQ zaczynają się w styczniu 1978.) Najlepszym źródłem do pobrania, który udało mi się odnaleźć do tej pory, jest niesamowity. Niestety z danymi tylko od 2002 roku. Szukam Nude i UpDn Issues i Volume od 1965. Dzięki za wszelkie wskazówki, gdzie się to. ndash user1392 Sep 16 11 at 9:53 Nie wiem jak jesteś zainteresowany w CME danych, ale ja uczyłem się o opcji i modelowania zmienności. Pracowałem z opóźnionymi danymi CME. Mogłem wyodrębnić zapytania JSON i teraz mogłem je uruchomić w mojej aplikacji, aby uzyskać dane dla każdego typu zasobu. Przykład danych opcji ES: uruchom poniższe zapytanie w Chrome i zobaczysz odpowiedź JSON. W innych przeglądarkach zostanie wyświetlony monit o pobranie pliku JSON. Poniższy link zapyta serwer CME, aby zwrócił dane dotyczące opcji dla danych strajków: byłem w stanie uzyskać inne dane, zmieniając tylko kod umowy. Aby go analizować, po prostu użyj klasy Serializacja (dodaj odwołanie do pliku system. web. extensions i używając System. Web. Script. Serialization w ramy 4.0) - (historyczne) cen akcji - co masz na myśli przez tę nominalną, skorygowane ze względu na zmiany w polityce pieniężnej, korekty z Y-innymi-rzeczami Jaki był Twój cel mogę pobrać historyczne (historyczne) ceny akcji za pośrednictwem Yahoo i google. Niestety, przeglądanie danych historycznych pochodzących z przesiewaczy GoogleYahoos może być bardzo mylące i sprawia, że ​​wniosek jest bardzo niebezpieczny. Proszę pamiętać, że nie zawsze możesz zaufać danych, czasami są one nominalne lub rzeczywiste, a czasami nie znasz typu danych. GoogleYahoo to tylko osoby trzecie dostarczające Ci danych historycznych. Dane CSI. to twierdzi, że jest dostawcą dla Google, Yahoo, Microsoftu i innych sprzedawców usług Yahoos tutaj i zwracają uwagę na małe pisma na dole tutaj Edukacyjne i badawcze dane Shiller Dane o danych giełdowych ogromne gromadzenie danych przez Ibbotson, książki, inflacji, stóp procentowych i takie rzeczy, które trzeba wziąć pod uwagę, aby wykonać poważne bazy danych Yale badań (masowe roboty zrobić) tutaj inteligentny dokument Allocator zasobów, przez William Bernstein, w końcu zawiera podsumowanie bardzo dobre źródła danych Czy mógłby powiedzieć Yahoo Finance's daily dane z korektą dywidend i podziałem są wiarygodne w tym sensie, że można je wykorzystać w celach badawczych Ponieważ mam problem ze znalezieniem danych dopasowanych do dywidendy z danymi dywidendy oddzielnie. Czy wiesz, czy dywidendy są korygowane do dnia, w którym dywidendy są faktycznie zapłacone lub w dacie dywidendy ndash Good Guy Mike Marzec 7 13 w 19:31 Aby uzyskać skonsolidowany kanał danych z większości kanałów danych, użyj Quandl. Jest to bezpłatne dla ograniczonej liczby żądań dziennie. Bardziej dane ekonomiczne można znaleźć na przykład: dane Unii Europejskiej EFTA EMU: dane z tych źródeł są swobodnie dostępne. Możesz także grać z danymi pochodzącymi z wielu z tych źródeł, korzystając z Google Public Data Explorer. Zrobiłem dość dużo poszukując dobrego źródła danych historycznych i natrafiłem na Norgate Investor Services. Dostarczają danych w formacie MetaStock. Użyłem danych do analizy w programie MATLAB za pośrednictwem Metastockread. Mają dane dla Stanów Zjednoczonych, Australii i Singapuru. Quandl jest darmowym, posiadającym dobre dane ekonomiczne i rynkowe, a interfejs API API Juan Ignacio Gil MBT został zaprojektowany z myślą o programistach innych firm i zapewnia dostęp do następujących źródeł danych: Czy masz przykładowy kod, aby połączyć się z MBT Quote API . W C, dla łańcucha Option. ndash Jeson Martajaya 15 maja w godz. 21:15 historyoptiondata dla danych opcji CBOE, które sięgają 10 lat (tylko EOD). Mają także usługę FTP, która umożliwia pobieranie danych opcji EOD codziennie po zamknięciu rynku. Użyłem Livevol w przeszłości. Dali mi adres URL, na który miałem pobrać CSV od co 30 sekund. Napisałem skrypt do wget pliku i sprawdź jego osadzony timestamp, a następnie zapisz na dysku. Quotsubscriberquot mógłby monitorować katalog docelowy za pomocą narzędzia inotify () i załadować dowolny nowy plik CSV. Skutecznie używałem systemu plików jako zakładu tickerowego, który zajmował się problemem API. ndash chrisaycock 27 lipca 11 w 18:43 chrisaycock Dzięki za info. Czy to była dobra usługa ogólna (rzetelne, dokładne, jakieś problemy) ndash Tal Fishman 27 lipca 11 w 22:59 Inny przedsiębiorca chciał tego przez kilka miesięcy na swój model. Sam nie używałem danych, więc nie jestem pewien, jaka jest jego jakość. ndash chrisaycock 28 lipca 11 w 14: 26API dla warunków danych zbiorczych i licencjonowania API Quandl jest bezpłatne dla zarejestrowanych użytkowników. Tutaj można znaleźć limity stawek. Wszystkie otwarte bazy danych na Quandl są bezpłatne i nieograniczone. Premium baz danych są regulowane przez odpowiednie licencje subskrypcji. Staramy się oferować najbardziej liberalne, elastyczne, przejrzyste i uczciwe licencje na świecie. Indywidualne, uruchamianie. licencje dla deweloperów i instytucjonalnych. Przed zakupem można wyświetlić podgląd wszystkich premium baz danych, jeśli zarejestrujesz się na klucz API. Dodatkowe materiały Mogą się okazać, że te strony są przydatne: zacznij używać interfejsu API Quandl8217s w celu uzyskania danych o stanie

No comments:

Post a Comment